Moet ik verzendkosten betalen?
Bij Casevibes betaal je geen verzendkosten voor standaard verzending per brievenbuspost. Wil je jouw bestelling wel in het postnetwerk kunnen volgen? Kies dan voor verzending met track&trace. We vragen voor deze verzendmethode een toeslag van €4,50 per bestelling.
Hoelang duurt de levering?
Al onze producten worden op bestelling gemaakt. Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld en is het artikel op voorraad, dan wordt je bestelling nog dezelfde dag opgestuurd. Geplaatste bestellingen in het weekend worden de maandag daarop door ons verwerkt.
Langere levertijd
Plaats je een bestelling tussen zaterdag 24 augustus en donderdag 5 september? Dan wordt jouw bestelling uiterlijk op 6 september verzonden. Het team van Casevibes is namelijk met vakantie en verwerkt in deze periode geen bestellingen. Als dank voor je geduld bieden we 15% korting op alle bestellingen die in deze periode worden geplaatst. Dank je wel voor je begrip!
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Binnen Nederland vindt de levering doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Voor levering naar België of andere EU-landen duurt de levering gemiddeld nog 2 – 4 werkdagen vanaf het moment dat jouw bestelling is opgestuurd. Houd er tot slot rekening mee dat de bezorging van een aantal factoren afhankelijk is en dit door externe omstandigheden soms ook wat langer kan duren.
Ik heb mijn bestelling niet compleet ontvangen. Hoe kan dat?
Het kan voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden of dat een artikel uit je bestelling een langere levertijd heeft. Dit kan betekenen dat je je bestelling in delen ontvangt. We kiezen er altijd voor om je bestelling alvast gedeeltelijk op te sturen, als dit mogelijk is. Mocht het zijn dat je bestelling in delen geleverd wordt, dan word je hierover altijd per mail geïnformeerd. Wij volgen de levertijden op onze website. Controleer daarom altijd de levertijd op de productpagina. Hier wordt aangegeven of het product uit voorraad opgestuurd wordt of een iets langere levertijd heeft.
Ik heb geen orderbevestiging per mail ontvangen. Wat kan ik doen?
Als je bestelling succesvol is afgerond, ontvang je binnen 30 minuten per mail een orderbevestiging. Let op! Onze mail kan in je spambox terecht komen. Controleer daarom ook de map met ongewenste e-mail. Misschien is onze bevestiging daar bezorgd. Als je twijfelt of je een tikfout hebt opgegeven in het e-mailadres, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar [email protected].
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Sorry, dit is niet mogelijk. Wij hebben een systeem ontworpen waarbij de bestelling snel wordt doorgezet naar onze leverancier. Geplaatste bestellingen kunnen daarom niet meer gewijzigd worden. In sommige gevallen is het nog wel mogelijk om een bezorgadres aan te passen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Je kunt een mail sturen naar [email protected] onder vermelding van je bestelnummer. Geef direct door wat het juiste adres is, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen aanpassen.